"MILUJEME TY, CO NÁS ODMÍTAJÍ A ODMÍTÁME TY, CO NÁS MILUJÍ"
Zdroj fotek - publicdomainpictures.net - wallpapers - pixabay.com
elisblog@seznam.cz
"Sex-appeal žen je umění vyvolat u mužů touhu po tom, co už znají."


"Láska je ze všech vášní nejsilnější, útočí na srdce, hlavu i tělo"

Založila jsem si druhý "modrý blog" - wonderful-world-elis.blog.cz
Bude mít rubriky - básně, povídky a články s různými náměty atd.
Na druhém blogu je publikován článek - "Nesnáším loučení"


Tento "červený blog" zůstane k publikovánívelmi oblíbeného
a vzrušující příběhu "Letní romance s Borisem".

"V životě je jen jediné štěstí, milovat a být milován."

Informace ke službě "Odběr novinek" na tomto blogu.
Přihlaste se k odběru novinek, budete upozorněni emailem na
nový článek, nezapomeňte otevřít a odkliknout potvrzující email.
Email jde cestou blogu.cz, vaše emailová adresa zůstane utajena!

"Teorie lásky je božská, její praxe ďábelská."

NOVĚ ZVEŘEJNĚNO V SRPNU
LETNÍ ROMANCE S BORISEM - 28.část

V některých případech se nový návštěvník blogu nechá odradit tím,
že se jedné o více dílný příběh a že by nepochytil o co jde.
Ale každá část příběhu má uzavřený děj a lze si
ji přečíst i jako samostatnou povídku...

"Láska vám může srdce naplnit, zlomit a znovu vyléčit."

Děkuji za návštěvu, budu ráda pokud zanecháte v komentářích své
názory a zůstanete pravidelnými návštěvníky blogu.
Děkuji holkám, které sem mnou přešly ze dvou zrušených blogu.

"Sex bez lásky je jen prázdný prožitek"

Ústava ČR chrání práva k výsledkům tvůrčí duševní činnosti zákonem.
Autorské právo - zák. č. 121/2000 Sb. ve znění pozdějších novelizací.
NA VŠECHNA DÍLA ZVEŘEJNĚNÁ NA TOMTO BLOGU SE VZTAHUJÍ
AUTORSKÁ PRÁVA, KOPÍROVÁNÍ NEBO ŠÍŘENÍ JE ZAKÁZÁNO!!!

"Láska je pokrmem žen, pro muže je kořením."

Letní romance s Borisem
Příběh je napsaný podle skutečných událostí, pro postavy
jsem vyhledala fotky dvojníků. Můžete si tak při
čtení vytvořit lepší vizuální představu.
Borisovo životní krédo: "Kdo dostal polibek a nevezme si vše,
zaslouží si ztratit i to, co už získal!"
HLAVNÍ POSTAVY PŘÍBĚHU "LETNÍ ROMANCE S BORISEM"


Nevěrník

14. dubna 2015 v 11:40 | Elis |  Básně
Můj nepřítel je nedostatek času, nestíhám dopsat další část příběhu "Jak se zbavit muže", mám teď velmi událostmi nabité poslední týdny a čas mě chybí, už jsem sáhla po krácení spánku, ale to není ta správná cesta, tak prosím o strpení. Zatím vám nabídnu ze šuplíku s básněmi jednu starší báseň...
A našla jsem video s písničkou s krásným vypovídajícím textem, hodícím se k námětu básně...


https://www.youtube.com/watch?v=rEQ5yQaxK_A

Elis
Nevěrník

Jsem smutná, vyhladovělá lvice,
lačním po dotecích, po lásce
i objetí, nejen po erotice.

Vždy jsi byl divoký milovník,
jen se chováš jako kurevník,
jsi krachu naší lásky hlavní viník.

Máš milenek na rozdávání,
mě necháváš trpět v osamění,
ale já chci muže, co mě chrání.

Tvé city už dávno nevnímám,
jen slzy pod polštář ukrývám,
tak se ptám, proč tě vůbec mám.

Své srdce a duši chránit chci,
dál už nebudu proplakávat noci,
nikdy se nevracej, tebe už nechci.


Amnestia na neveru od skupiny Elán



Položím vám jednu otázku, jaký máte názor na nevěru.
V mileneckých vztazích nevěru bych neprominula, tak že nějaká amnestie na nevěru by u mě nepřicházela do úvahy, není problém si najít jiného muže, tak proč si dělat vrásky. Jsem schopna odpustit jedině uklouznutí, když se muž někde, např. při oslavě, rozdováděný alkoholem stane kořistí vypočítavé a pasti líčící ženské a vím, že to chlap nemůže ustát. Ale neodpustila bych déle trvající zahýbání, to je už podle mě neodpustiltelné. Jiné to je v manželství, hlavně když jsou děti, tam by měl zvítězit rozum nad uraženou ješitností. Muži mají v genech zanášení a čihá na ně všude pokušení v podobě jiných žen, které loví v našem revíru, s tím se musí počítat. Vyhodit muže znamená rozbít rodinu, svého muže se dobrovolně vzdát, nebo dokonce bez boje vydat milence, což je ponižující, dětem sebrat otce a přijít o jeho výplatu, to se přece nevyplatí. Tady bych tu amnestii muži udělila, kdyby se pořádně kál a zavedla bych bezpečnostní opatření nejvýššího stupně, které by vzhledem k svému provinění a špatnému svědomí dobrovolně akceptoval...

 

15 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Blanka Blanka | 14. dubna 2015 v 11:47 | Reagovat

Pěkná báseň ale bohužel  v dnešní době pravdivá ;-)

2 Katie Katie | Web | 14. dubna 2015 v 11:55 | Reagovat

Ahoj, na mém blogu je nové video. Budu ráda, když se přijdeš podívat.

3 Amálka Amálka | Web | 14. dubna 2015 v 12:21 | Reagovat

Pěkná písnička i básnička, která je bohužel dost pravdivá. Znám pár případů ze života, kdy žena s přítelem zůstává, i když si je jistá jeho zálety. Moc nechápu, proč lidi takovéto vztahy udržují a pak dobrovolně trpí.

4 murielana murielana | Web | 14. dubna 2015 v 14:37 | Reagovat

Páni, skvělá báseň [:tired:] nevím co  dělat s takovým klukem :-?

5 Artis Artis | Web | 14. dubna 2015 v 16:25 | Reagovat

Moc hezká báseň, plná pravdy.

Jak moc bys ty stála o amnestii, kdybys byla nevěrná? Nikdy přece neříkej nikdy a každý z nás se může dopustit této chyby, ač si myslí, že by to nikdy neudělal. Já už jsem své provedla, ač to nebyla nevěra ve vztahu (velice velice složité), a tak vím, že se toho musím vyvarovat a není to řešení msty a problémů. Ublížila jsem někomu, komu jsem ublížit nechtěla, to už nechci zažít.

Mí rodiče se rozvedli, samozřejmě kvůli otcově milence. Takže nevěra v manželství je mi více odporná, než kdyby mi byl nevěrný přítel v této době. Ale s tvým názorem plně souhlasím, pro děti bych mu odpustila.

6 Markét. :) Markét. :) | Web | 14. dubna 2015 v 16:35 | Reagovat

Moc hezká báseň, která je pravdivá, i písnička :-)

7 ellie's' - untrue.blog.cz ellie's' - untrue.blog.cz | Web | 14. dubna 2015 v 17:59 | Reagovat

Moc souhlasím, uklouznutí, bych odpustila, ale ne také hned ze dne na den že jo, aby si chlapec uvědomil, že my žen jsme taky tvorové přecitlivělé a na to jsem alergická, na nevěrníky i lidé, kteří podvádějí, nebo si to rozdávájí každý týden s někým jiným na potkání, s takovými se popravdě ani nebavím. Já nevěru zásadně neodpouštím, ale to záleží na okolnostech, pokud bych byla s člověkem např dva roky, dalo by se na tom ještě zapracovat, kdyby 3 měsíce, tak dle mého názoru, nemá pokračovat dál. Kdybych měla odpustit nevěru, jak jsem psala ne hned, ani po týdnu ani po dvou týdnech, aby si člověk začal i budovat důveru na mě a abych ho trochu potrápila se svědomím, což mě zaráží, že holky nevěry odpouštějí i po 4 dnech a pak se sami diví, že potom ten jejich se chová, jako by se nic nestalo, bohužel i s takovými jsem se setkala

8 Sugr Sugr | E-mail | Web | 14. dubna 2015 v 18:00 | Reagovat

Moc hezká báseň Elis-povedla se ti! :-)
Vyjadřovat se k nevěře tady na blogu však nebudu, vyjadřovala jsem se k "milence" a také to nebylo pochopeno, takže radši budu mlčet, však kdo zažil-pochopí, kdo nezažil buď závidí, nebo píše jen o tom co se domýšlí ze svého pohledu coby nezúčastněný! :-D  ;-)

9 Bella.M Bella.M | Web | 14. dubna 2015 v 18:16 | Reagovat

To chápu, že nestíháš, je toho dost pro všechny :( krásné♥ moc ráda čtu jak tvé texty a články tak básně :) Názor? Já osobně jsem se s tím teď setkala a mám to celkem zažité a nevěra se neodpouští, podle mě tedy, je to blbost, aby se někdo vymlouval, pokud to ten člověk udělá tak nemiluje a je mu to fuk.

10 anuse -esuna anuse -esuna | E-mail | Web | 14. dubna 2015 v 18:58 | Reagovat

Nádherná báseň, píseň jsi zvolila také dobře. Můj názor na nevěru? Bolí vždy a moc. Odpustit-neodpustit? To se jen tak říci nedá, záleží na mnoha okolnostech. A bohužel se musí prožít.....Prohlédni šuplíky, a zase nějako báseň vytáhni na světlo. Jsou nádherné!!Díky Ti :-)  :-)

11 Sidica Sidica | E-mail | Web | 14. dubna 2015 v 19:24 | Reagovat

krásna a pravdivá básnička :D

12 Niky Niky | Web | 14. dubna 2015 v 19:32 | Reagovat

Smutná, ale krásná báseň :-|

13 Lamilka Lamilka | Web | 14. dubna 2015 v 19:39 | Reagovat

Elis, je to moc hezká básnička. Jinak můj názor na nevěru...samozřejmě že by to člověk nechtěl zažít. Takže je nejlepší se po tom nepídit a věřit, že je vše OK :-)

14 ivisek ivisek | Web | 14. dubna 2015 v 21:03 | Reagovat

Krásná báseň milá Elis, bohužel i takové pravdy jsou :-( Já znám co je bolest,zrada, podvádění, přesto jsem tu nevěru dlouho tolerovala :-( jelikož moc (asi) milovala.Pak jsem řekla:DOST!...Je mi fajn i když samota někdy tíží :-? Koukej Elis vytáhnout další z Tvého šuplíku,rada sem chodím :-) jelikož Tvé stránky pohladí i uklidní i když tu slzu uroním, tak přeci je zde fajn! :-)  ;-)

15 ivisek ivisek | Web | 14. dubna 2015 v 21:04 | Reagovat

proč já všude musím udělat překlep :-D  :-?  :D  :D  :D tam patří DOST! :-)  :-)

16 ♕ PetraLife.blog.cz ♕ ♕ PetraLife.blog.cz ♕ | E-mail | Web | 14. dubna 2015 v 21:37 | Reagovat

Nádherná básnička! :'( normálně zažít to, tak bych měla i slzy v očích.  Jinak u nevěry? přes to vlak prostě nejede. Nemůžeš někomu říkat "miluji tě" a za rohem se líbat atd.. s někým jiným. To prostě nejde. :)

17 babirusa babirusa | Web | 15. dubna 2015 v 3:09 | Reagovat

vůbec nejde poznat, že by šlo o "starší" báseň - je vážně skvělá :) a jinak můj názor na nevěřu je dosti podobný, ale abych to více rozebírala? To by dopadlo akorát zbytečným křikem a na to jsem ve tři ráno nějaká unavená :D

18 Elis Elis | Web | 15. dubna 2015 v 6:42 | Reagovat

[1]: Díky a máš pravdu, v dnešní době nevěra je na postupu a nejen u mužů, ale i žen, jak to vidím kolem sebe...

19 Elis Elis | Web | 15. dubna 2015 v 6:43 | Reagovat

[2]: Podívám se...

20 Elis Elis | Web | 15. dubna 2015 v 6:50 | Reagovat

[3]: Děkuji, texty od Elánu mám ráda, jsou vždy skvělé... taky znám takové případy, ale jde o manžele a to mě právě vedlo k tomu se nad tím zamyslet, že něco jiného je s někým jen chodit nebo s ním být v manželství... po prvním údivu, jsem přišla jsem na to, že ty ženy postupují správně... v manželství nejde jen o vztah muže a ženy, ve hře je více lidí - děti a mnoho povinností a potrestat muže tím, že mu dáme volnost, se mě nezdá jako to nejlepší řešení...

21 Elis Elis | Web | 15. dubna 2015 v 6:52 | Reagovat

[4]: Díky... jak se vyrovnat s nevěrou je složité a záleží na hloubce citů a situaci, také na tom jestli je to po prvé, nebo muž je chronický nevěrník, který nenechá žádnou sukni na pokoji...

22 Elis Elis | Web | 15. dubna 2015 v 6:59 | Reagovat

[5]: V tom máš pravdu, každý kdo se proviní doufá v amnestii, ale mě se to zatím nestalo, když jsem zamilovaná, jiní chlapi pro mě neexistují... i když se to nedá nikdy do budoucna vyloučit, nevíme co nás čeká... někdy se může situace vymknout a ublížíme i když jsem to nechtěli... kolem nevěry je to dost složité, návody neexistují, každá situace je jiná a jinak na to pohlížíme když se nás to netýká a asi jinak, pokud by se to stalo nám... to mě mrzí, že si to musela zažít s rodiči, muselo to být těžké...

23 Elis Elis | Web | 15. dubna 2015 v 7:00 | Reagovat

[6]: Moc děkuji Market, je to tak a písnička se povedla, její text je moc krásný...

24 Elis Elis | Web | 15. dubna 2015 v 7:07 | Reagovat

[7]: Přesně tak, pokud se jedná jen o uklouznutí, tak chlapovi ubrat kyslík, podusit ho ve vlastní šťávě a potom se to uklouznutí dá odpustit... pokud mám s někým dlouhodobý vztah a on má ještě poměr, tak to mění zásadně situaci, taková nevěra se těžko odpouští a v některých případech to snad ani nejde, to máš pravdu...

25 reveriedreams reveriedreams | E-mail | Web | 15. dubna 2015 v 7:52 | Reagovat

Z básně i písničky mám smíšené pocity. Co se týče písně, prostě mi nesedla stylem.
Ohledně tvé básně- ano, líbí se mi. Myšlenku to má úžasnou, a používáš nádherné metafory, ale občas se to prostě nerýmuje. Nezlob se na mě, ale je to tak, a ruší to celý požitek.
Jinak, já jsem ohledně lásky hodně naivní. Ono by hodně záleželo na okolnostech, ale asi bych neodpustila ani uklouznutí -Pokud mě miluje, nemá přece potřebu běhat za jinými. I kdyby byl posilněný alkoholem. A pokud by už to udělal, musel by více než se omlouvat. nechtěla bych, aby mi něco kupoval, to rozhodně ne, spíše...až moc dobře umím číst v lidských emocích. Poznala bych, jestli mu záleží jen na tom, abych se s ním nerozešla/nerozvedla, nebo jestli mě opravdu stále miluje.
A co se týče dětí, není přece nutné otce brát. Vysvětlila bych jim to a řekla jim, že ho mohou navštěvovat, jak často chtějí. Z vlastní zkušenosti vím, že je to možné i přes půl republiky.

26 Elis Elis | Web | 15. dubna 2015 v 9:34 | Reagovat

[25]: Každý má rád jiný styl hudby, Elán mám ráda, mají skvělé texty a líbí se mě i hudba, toto video jsem vybrala právě kvůli textu... ohledně básně máš právo na svůj názor, nijak se na tebe nezlobím, ale já mám zase právo nesouhlasit, báseň má skvělé frázování... co se týká lásky a vztahů je to vždy složité, nevěru nechce zažít nikdo, ale stává se to, lidé chybuji a je nutné zvážit pro a proti... nechci se opakovat, už jsem svůj názor napsala, tak snad jen tolik, že by se člověk neměl rozhodovat ve chvíli kdy je odhalením nevěry zasažen a je rozlobený... myslím si, že v manželství jde o hodně víc a že návštěva u otce nenahradí dítěti rodinu, ve je hře více faktorů, nedovedu si představit, že by se naši rozvedli...

27 Elis Elis | Web | 15. dubna 2015 v 9:36 | Reagovat

[8]: Sugr děkuji, to je škoda, ráda bych znala tvůj názor, ale respektuji a chápu tvé rozhodnutí a děkuji za komentář...

28 Elis Elis | Web | 15. dubna 2015 v 9:43 | Reagovat

[9]: Přesně tak, je toho tolik, že bych potřebovala prodloužit den o pár hodin, psaní příběhu zabere hodně času, články a úvahy se mně píší snadněji... děkuji, to mě potěšilo, jsem moc ráda že mé texty chodíš ráda číst... rozumím tvému názoru, měla  jsem jednu dobu stejný a odháněla kluky ze svého života velmi lehce pokud podle mně zhřešily, ale nevím čím se to stalo, ale trochu jsem slevila a uklouznutí jsem ochotna odpustit, i když dotyčnému bych to řádně omlátila o hlavu... díky za tvůj názor...

29 Elis Elis | Web | 15. dubna 2015 v 9:53 | Reagovat

[10]: Moc ti děkuji, text od Elánu mě dostal, je skvělý... s tím souhlasím, nevěra musí bolet hodně a jestli odpustit nebo ne, se musí pořádně zvážit, každý to vnímá jinak, není na to žádný manuál, ale prožít bych to se vším všudy nechtěla... šuplík asi budu muset prohrabovat častěji, ale doufám že resty ve psaní rychle doženu, ale básně budu zařazovat dál... já děkuji tobě za milý komentář...

30 Elis Elis | Web | 15. dubna 2015 v 9:54 | Reagovat

[11]: Moc děkuji, jsem ráda že se ti líbí...

31 Elis Elis | Web | 15. dubna 2015 v 9:55 | Reagovat

[12]: Je to tak, nevěra patří mezi smutné zážitky... děkuji...

32 Elis Elis | Web | 15. dubna 2015 v 10:07 | Reagovat

[13]: Myslím si to samé, nejlépe je nikdy ji nezažít a máš pravdu i v dalším, je to přesně jak se říká, co oči nevidí to srdce nebolí... moje máma má stejnou zásadu, táta hodně jezdíval mimo domov a na dlouho a máma se nikdy nepídila po tom, co tam dělal, kde byl a s kým se potkal... říkávala, že proč vyvolávat duchy, je to už minulost... moje babička ta zase říká, že pokud chlap není od přírody nepolepšitelný sukničkář, tak u ostatních chlapů, za nevěru mohou oba dva... ona má takové pořekadlo, že chlap nesmí nikdy odejít z domu s plným "pytlíkem"... :-)

33 Elis Elis | Web | 15. dubna 2015 v 10:16 | Reagovat

[14]: Děkuji... moc mě mrzí, že jsi tím musela projít, jak jsme zamilované tak se to těžko řeší, to chápu, i při největší snaze a tolerování, to dál nejde, někteří muži jsou nepoučitelní... v tom případě, jiné řešení není... hlavně že se cítíš dobře a nějaký přítel se určitě najde... můj virtuální šuplík budu prohrabovat častěji a doufá, že se ti i další básně budou líbit, teď je už moc nepíšu, baví mě teď psát příběhy... jsem poctěna, že na blog chodíš ráda a děkuji za krásný komentář...

34 Elis Elis | Web | 15. dubna 2015 v 10:17 | Reagovat

[15]: To je v pohodě, překlepy se nevyhnou nikomu...

35 Elis Elis | Web | 15. dubna 2015 v 10:24 | Reagovat

[16]: Velmi děkuji za tvou reakci na báseň, nevěra je smutná záležitost, je to přesně jak v písničce "nevěrné odmění a věrné trestá"... v lásce vždy nejvíc trpí ten, kdo více miluje a je věrný, tak chápu tvůj postoj, mít přítele, který by zanášel, by znamenalo konec...

36 Elis Elis | Web | 15. dubna 2015 v 10:29 | Reagovat

[17]: Je z doby asi tak před pěti lety, už přesně nevím a moc děkuji, jsem moc ráda, že tě zaujala a líbí se ti... chápu co jsi chtěla říct i to, že ve tři ráno není vhodná doba na rozebírání prohřešků nevěrníků...

37 Květa Květa | Web | 15. dubna 2015 v 10:48 | Reagovat

Nádherná básnička a hezká písníčka Elis ******* Názor na nevěru  , plně souhlasím s tvým názorem , uklouznutí odpustit a připravit se na to ,že to bude bolet i potom,kdy už vše bude v pořádku. Ale dlouhodobou nevěru bych nikdy neodpustila i když by řez byl hrozný. Píšeš moc hezky , bohužel s počítače mi to dělá problémy čist, začne se mi to rozmazávat. Snad se mi někd dostane do ruky kniha ,kterou si pak ráda přečtu :-)

38 Deana Deana | 15. dubna 2015 v 11:47 | Reagovat

Perfektné! [:tired:]
Nevera je zlá a neviem čo robiť, milovať znamená aj odpúšťať, alebo nie :-?

39 Jess Jess | Web | 15. dubna 2015 v 15:24 | Reagovat

Já ti nevím. S nevěrou je to těžké. Člověk to odsuzuje, než s tím přijde do styku - ať už z jedné nebo z druhé strany. Když nejsi šťastná ve vztahu a objeví se někdo, kdo tě naplňuje, je to nevěra... ale pak z toho může vzniknout nový vztah. A když třeba někoho miluješ a je ti nevěrný, teoreticky bys ho měla vykopnout, ale pokud ho fakt moc miluješ, tak mu třeba odpustíš... já měla to štěstí, že se mi nestal ještě ani jeden případ. :-)

40 Ta mrtvá Ta mrtvá | Web | 15. dubna 2015 v 18:03 | Reagovat

Krásná a pravdivá
jinak děkuji za pochvalu té mé

41 Calistka Calistka | Web | 15. dubna 2015 v 18:18 | Reagovat

Ahoj Elis, jak je to s cenou ampulek bohužel nevím jelikož je to novinka a na e-shopu ještě nejsou :) myslím, že se cena určitě vleze do 500 Kč nebo třeba do 300 Kč, ale nic nevím jistě. Pouze mé mínění :)

42 Elík Elík | Web | 15. dubna 2015 v 19:22 | Reagovat

Je to mooc pěkné napsané =-O!... A názor na nevěru...pro mě je to prostě nepochopitelné!Jak tohle může někdo udělat. Jinak báseň je velmi pravdivá ;-)!

43 Zdena Zdena | 15. dubna 2015 v 21:23 | Reagovat

Paráááda, s tou lvicí boduješ.;-) Chlapa co lítá za babama nakopat do koulí a vykopnout, co jinýho.:D

44 Ellaria Ellaria | Web | 15. dubna 2015 v 23:33 | Reagovat

První sloka je naprosto bezchybná!

45 pax pax | 16. dubna 2015 v 0:22 | Reagovat

užasná básen
nevěru odpustit či ne, to by záleželo na okolnostech ;-)

46 Vivi Vivi | Web | 16. dubna 2015 v 6:28 | Reagovat

Báseň je pekná a páči sa mi hlavne ten koniec. Že si nenechá skakať po hlave a ukončila to.
Ja mam na neveru taký názor ako ty. Presne taký istý. Ak by som videla že to bolo len raz a naozaj to lutuje ak by som to odpustila, ale ak by to trvalo dlhšie alebo opakovane tak GOODBYE.

47 Elis Elis | Web | 16. dubna 2015 v 6:49 | Reagovat

[37]: Děkuji... na nevěru máme stejný názor a to se čtením mě mrzí, nevím jestli jsem to správně pochopila, ale asi to není v PC ale zlobí oči, jak je moc hustý text... pokusím se s tím něco udělat, jako menší odstavečky atd.... děkuji za komentář...

48 Elis Elis | Web | 16. dubna 2015 v 6:52 | Reagovat

[38]: Díky... je těžké se rozhodnout, co dělat, s tím odpouštěním máš pravdu, ale záleží na situaci, u "chronického" nevěrníka to asi na dlouho nepomůže...

49 Elis Elis | Web | 16. dubna 2015 v 7:01 | Reagovat

[39]: Ano, v tom máš pravdu, je tady ještě jiný pohled na nevěru, než jen podváděné ženy... pokud nevěra je způsobená špatným fungováním a nenaplněním vztahu nebo manželství, například po citové stránce nebo o v oblasti sexu... tak je i pochopitelné, že muž, i když není od přírody záletník, hledá náhradu, protože touží být šťastný... pokud z nevěry vznikne nová láska a pevný vztah, tak je to těžké v takovém případě odsuzovat... prostě vztahy jsou komplikovaná záležitost a je v tom těžké dělat soudce...

50 Elis Elis | Web | 16. dubna 2015 v 7:03 | Reagovat

[40]: Já taky děkuji...

51 Elis Elis | Web | 16. dubna 2015 v 7:05 | Reagovat

[41]: Díky za odpověď, v této cenové relaci by to výborné, určitě bych si to koupila...

52 Elis Elis | Web | 16. dubna 2015 v 7:07 | Reagovat

[42]: Moc děkuji... city někdy mohou ochladnout, ale je špatné, když muž jeden den vyznává lásku své partnerce a druhý den to samé dělá s jinou ženou...

53 Elis Elis | Web | 16. dubna 2015 v 7:09 | Reagovat

[43]: Děkuji... tvůj názor je jasný a stručný a zřejmě i účinný... :-)

54 Elis Elis | Web | 16. dubna 2015 v 7:09 | Reagovat

[44]: Děkuji...

55 Elis Elis | Web | 16. dubna 2015 v 7:10 | Reagovat

[45]: Pax díky... máš pravdu, vždy záleží na okolnostech...

56 Elis Elis | Web | 16. dubna 2015 v 7:16 | Reagovat

[46]: Děkuji... nevěra, jiné řešení nenabízí...jsem ráda za stejný názor, uklouznutí odpustit, ale opakování nebo dlouhodobou nevěru tolerovat nejde...

57 mysteriouswolf mysteriouswolf | Web | 16. dubna 2015 v 8:42 | Reagovat

Pěkné :-) Jinak...jednu nevěru , úlet, třeba právě pod vlivem alkoholu, bych odpustila.  Ale dlouhotrvající nebo opakovanou nevěru ne.  Nemohla bych už pak prostě manželovi plně důvěřovat a vzájemná důvěra ve vztahu, podle mě je přímo nutná.

58 Artis Artis | Web | 16. dubna 2015 v 9:14 | Reagovat

[22]: Láska je krásná. Mám svůj první dlouhodobý vztah a upřímně? Na žádného jiného chlapa jsem se za rok a 5 měsíců nepodívala. Nevím jestli je to divné, ale ani je vidět nechci, jako by ani jiní nebyli. Jak sama říkáš, nemůžeme vědět, co přijde, pokaždé to může být jiné. Ale pokud člověk opravdu miluje, neudělá to.
Mnoho lidí se teď rozvádí. Spíš než to, že se rozvedli, na mě zanechalo stopy to, že se o mě otec už pár let nezajímá a ani přáním k narozeninám mě nepotěší. (to je asi jedna nešťastná věc, ale snad je on spokojený, odpustím mu to)

59 userka userka | E-mail | Web | 16. dubna 2015 v 9:18 | Reagovat

Já jsem vždycky byla hrozně radikální a říkala jsem si, že bych nevěru vůbec netolerovala, protože přece chci tu pravou lásku, kde slovo nevěra snad ani neexistuje. Jenže nevím, poslední dobou už se mi to přestává zdát tak důležitý. Docela bych si dokázala představit vztah, kde si oba občas odskočíme obskočit někoho jinýho, ale pak se vrátíme a vyjádříme tu lásku sami sobě o:)
Jinak hezká básnička, písničku si pustit nemůžu, protože v práci nemám repráky.

60 Ella Ella | E-mail | Web | 16. dubna 2015 v 14:13 | Reagovat

Perfektní! Opravdu! Nevěra....neodpustila bych asi:(

61 Beatricia Beatricia | Web | 16. dubna 2015 v 18:26 | Reagovat

Křivdu nezapomínám a neodpouštím a zásadně nedávám druhou šanci. Kdo zradí poprvé, je to jeho vina. Kdo mne ale zradí podruhé, je to už moje vina.
Ta báseň je krása zakletá do smutku, umí se vrýt pod kůži. :-)

62 Elis Elis | Web | 17. dubna 2015 v 6:38 | Reagovat

[57]: Děkuji... názorově jsme na stejné vlně a máš pravdu, že ztráta důvěry při dlouhodobé nevěře, je velký problém, může se stát trvalou a žít s nejistotou a podezíráním není snadné...

63 Elis Elis | Web | 17. dubna 2015 v 6:47 | Reagovat

[58]: Souhlasím a není vůbec divné, že když si zamilovaná, že nejevíš zájem o jiné muže, tak by to mělo být... to mě mrzí, že tvůj otec přerušil bližší vztahy, co znám z okolí tak se to většinou stává, když má chlap novou rodinu...

64 Elis Elis | Web | 17. dubna 2015 v 6:54 | Reagovat

[59]: To jsem byla i já, v době prvních vztahů, ale pak jsem slevila a uklouznutí prominu, protože jsem už byla poučena a měla zkušenosti s tím, jak chlap těžce odolává svádění jiné ženy a že je v tom svým způsobem nevině... ale dlouhodobou nevěru v žádném případě a ve vztahu bych nesnesla někoho třetího...  děkuji a tu písničku si později přehrej má skvělý text...

65 Elis Elis | Web | 17. dubna 2015 v 6:55 | Reagovat

[60]: Děkuji... chápu, taky jsem to tak brala, také záleží hodně na okolnostech...

66 Baalberith Baalberith | Web | 17. dubna 2015 v 9:45 | Reagovat

Ta básnička je naprosto vystihující, povedla se. Jinak mám stejný názor jako ty :)

67 Artis Artis | Web | 17. dubna 2015 v 17:44 | Reagovat

[63]: Myslím, že je krásné, když ostatní muže nevnímám. Asi nejeví zájem, jelikož je teď šťastný. Možná si ani neuvědomuje, že mi je to líto, ale co, vždyť o to jde - ať jsme všichni spokojení. :)

68 stuprum stuprum | Web | 18. dubna 2015 v 2:55 | Reagovat

Když chlap hodně podvadí, tak se mu to jednoho dne dokonale zoškliví a pak už nemá potřebu podvádět. :)

69 Elis Elis | Web | 18. dubna 2015 v 6:54 | Reagovat

Děkuji a ohledně názoru myslím, že je rozumný, že to mám dobře srovnaný...

70 Elis Elis | Web | 18. dubna 2015 v 6:57 | Reagovat

[67]: Taky si to myslím... a máš pravdu, domnívám se že si otec vše plně neuvědomuje, muži většinou nejsou ve vcítění do druhého příliš vnímaví... líbí se mě jak k tomu přistupuješ, obdivuji tě...

71 Elis Elis | Web | 18. dubna 2015 v 7:00 | Reagovat

[68]: To je sice pravda, někdy se to stává, ale než k tomu dojde může to trvat dlouhé roky a ne každá žena má tu trpělivost čekat až muži vypelichají křídla...

72 Dulce Nika Dulce Nika | Web | 18. dubna 2015 v 10:17 | Reagovat

krásne napísané, tak ako vždy :)
+ tá legendárna pesnička :)

73 Sayuri Sayuri | E-mail | Web | 18. dubna 2015 v 14:57 | Reagovat

Básnička je veľmi krásna, naozaj sa ti podarila. Čo sa týka názoru na neveru, mám podobný ako ty. AJ ked niekedy sa rozbitia rodiny vyhnúť nedá.

74 :* :* | Web | 18. dubna 2015 v 17:53 | Reagovat

Pravdivá báseň :). Jinak k nevěře, nedokázala bych se přes to přenést, nemohla bych odpustit, a jak se znám tak bych si to nejspíš nenechala ani vysvětlit...

75 Elis Elis | Web | 19. dubna 2015 v 13:01 | Reagovat

Děkuji... máš pravdu, ta písnička je skvělá...

76 Elis Elis | Web | 19. dubna 2015 v 13:04 | Reagovat

[74]: V první fázi, když se zjistí, že nám náš drahý zahýbá, to asi musí být strašná rána a není chuť se v tom přehrabovat, nebo poslouchat vysvětlování od  provinilce, možná až se zklidní emoce... děkuji za názor...

77 Elis Elis | Web | 19. dubna 2015 v 13:06 | Reagovat

[73]: Moc děkuji... přesně tak, jsou případy, kdy se rodina nedá zachránit, je to smutné, ale jediný recept jak na nevěru není a nikdy nebude...

78 Miloš Miloš | Web | 19. dubna 2015 v 19:19 | Reagovat

Těžké otázky, sám nevím, jak bych se zachoval, kdybych přišel na nevěru partnerky. Uražená hrdost, okamžitý rozchod? Myslím ale, že je to z mužské strany spíš teoretická otázka, u žen není obvyklá příležitostná nevěra. Pokud s někým mimo svůj vztah začnou, okamžitě se s původním partnerem chtějí rozejít a protože už mají zájem o toho nového.

79 pizlik1 pizlik1 | E-mail | Web | 20. dubna 2015 v 12:02 | Reagovat

Ono je to dost složité. Odpustit se dá všechno, včetně nevěry, pokud toho druhého milujeme, to by nebyl problém. Horší je setrvat ve svazku s někým, odkud se vytratila láska a jeden si neváží druhého. Ohlížet se jen na děti není také dobré, poněvadž děti velice dobře vycítí tíživou atmosféru a dost často se stává, že  dospěné dítko vytkne matce, proč neodešla ze vztahu dřív.

80 Elis Elis | Web | 20. dubna 2015 v 19:35 | Reagovat

[79]: To máš pravdu, člověk si narychlo nevzpomene na všechny situace, kolem nevěry, je to vážně složité... děkuji za komentář...

81 Miriam M. Miriam M. | Web | 20. dubna 2015 v 20:58 | Reagovat

Jo, složité to je... Sama můžu těžko soudit, nikdy jsem se s tím osobně nesetkala, ale myslím, že problém bych měla velký... Bývalý partner vždycky říkal, že by nevěru nikdy neodpustil, já bych asi tak radikální nebyla, nicméně jsem poměrně žárlivý a nedůvěřivý člověk, což by věci asi neusnadňovalo. Ale to všechno jsou jen spekulace.

[79]: S tímhle naprosto souhlasím, udržovat vztah za každou cenu jen kvůli dětem mi dobré nepřijde. Děti se učí příkladem - a mít za životní vzor poníženou a nešťastnou mámu, to nikomu neprospěje.

82 Elis Elis | Web | 21. dubna 2015 v 5:54 | Reagovat

[81]: Je to složité, můžeme mít jen představu, co bychom dělali kdyby nás to potkalo, každý případ je jiný, záleží na mnoha věcech, jak se zachováme ... navíc došlo k velké změně a už nejsou jen nevěrní muži, ale ženy je už dokonce předběhly a na rozdíl od mužů, při zaláskování okamžitě se chtějí rozvádět bez ohledu na svou rodinu... to je horší, než u mužů, kteří si jen odskočí a nejsou v tom citově angažovaní a na rozvod nepomýšlejí...
Ohledně udržování vztahu kvůli dětem, si myslím, že pokud muž jen uklouzl a neudržuje dlouhodobý vztah a rodinu zanedbává, má se rodina  udržet... děti nemusí vůbec nic vědět a žena by se měla před dětmi ovládat a nedělat scény, nebo dokonce pomlouvat jejich tátu a nadávat na něj, nebo chodit před nimi jak boží umučení... to dětem ublíží víc než samotný úlet jejich otce, zničí jim to jistotu rodiny, dětí se učí podle vzorů a jsou statistiky, že děti s rozvedených rodin neumí udržet své vlastní vztahy na nebo vlastní rodinu, nejsou schopni kompromisu atd....

83 bludickka bludickka | E-mail | Web | 22. dubna 2015 v 20:10 | Reagovat

Doufám, že ta báseň není založena na vlastní zkušenosti...
Jednorázový úlet je možná odpustitelný, dlouhodobé podvádění ne.. Ale vše asi záleží na konkrétní situaci... A taky bych se se vším nesmiřovala jen kvůli dětem, za každou cenu. Myslím, že to je vždycky individuální, případ od případu - kdy odpustit a kdy ne...

84 Elis Elis | Web | 25. dubna 2015 v 10:00 | Reagovat

V zásadě s tvým názorem souhlasím, dlouhodobé podvádění tolerovat nejde, ale úlety jsou jiná věc, s tím myslím máme všichni zkušenosti, buď ulítne partner nebo my... i úlet není příjemný a zabolí, ale není to konec světa, k tomu přistupuji  racionálně ať se toho dopustí partner nebo já... svůj protějšek nikdy nevyslýchám a neptám se co dělal, když nebyl se mnou a sama se ze svými prohřešky taky nesvěřuji... řídím se tím co oči nevidí to srdce nebolí, nikdo úlet neplánuje, ale někdy se to stane ani nevíme jak a proč kvůli tomu ničit fungující vztah... hlavní je pod tíhou špatného svědomí se nepřiznávat, to nic neřeší a vše to zhorší a pokud se něco provalí tak zatloukat, zatloukat a zatloukat...

85 Ko Ky Ko Ky | E-mail | Web | 2. května 2015 v 14:06 | Reagovat

Nevěra je špatný rádce a proto kdo se dopouští nevěry nemám ráda.

86 Elis Elis | Web | 3. května 2015 v 7:50 | Reagovat

[85]: Taky nemám ráda, když si někdo úmyslně s plným vědomím začne další vztah a hraje to na obě strany, nebo později původního partnera dokonce opustí... ale jsem ochotna tolerovat úlet, muži se do těchto situací dostávají, stačí více alkoholu a když je poblíž nějaká lepá děva, která jim tam zahraje vášnivou epizodu, tak muž je ztracený... pokud je sexuálně nabušený, tak nemá šanci odolat, i kdyby sebe více chtěl, tak nakonec podlehne, to příroda tak u mužů zařídila... nejde tam z jeho strany o city, je to  něco jako vykonání tělesné potřeby atd. a takové uklouznutí jsem ochotna tolerovat, samozřejmě ne v jednom kuse a pokud to na něj praskne, omlátit mu to o hlavu, aby si příště dal pozor a nepil přes míru a měl nad sebou kontrolu... takové uklouznutí se může stát i ženě, přemíra alkoholu dovede udělat z ženské dračiči, myslím, že kvůli výjimečnému uklouznutí není třeba rozbíjet fungující vztah, když se milují a jinak je vše v pořádku...

87 Ko Ky Ko Ky | E-mail | Web | 8. května 2015 v 15:42 | Reagovat

[86]:
Po této stránce to rozhodně může být.

88 Elis Elis | Web | 9. května 2015 v 15:37 | Reagovat

[87]: Každý případ je jiný, důležitý je partner, toho kdo uklouzl... ale já bych i když ne nadšeně, takové uklouznutí odpustila, pokud by to bylo vyjímečně...

89 Ko Ky Ko Ky | E-mail | Web | 10. května 2015 v 13:07 | Reagovat

[88]:
já bych to také i byť do třetice odpustila, ale pak ne, protože to už je známka, že to bude pravidlem a to bych netrpěla.

90 Elis Elis | Web | 13. května 2015 v 8:55 | Reagovat

[89]: Tak miláčkovi bych před odpuštěním, v tom pořádně vymáchala čumák a poučila ho, opakování by už na mně bylo moc, i když zase záleží na situaci a na tom jak ten chlap je pro mě důležitý a tak další prominutí nemohu nikdy vyloučit... ale rozhodně bych zavedla preventivně po prvním uklouznutí  bezpečnostní opatření a chlapa si pohlídala... všude je plno žen na lovu a toho svého mužskýho si je třeba hlídat, protože bohužel muži jsou lehko ulovitelní a hlavně když přestanou myslet hlavou a rozum jim spadne do trenek...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
"Kdo není milován, je sám i v davu."